Inlägg: 1595371
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Tommy: Det är så ma gör när man tycker att det lallas/jiddras för mycket.Finns en gräns för hur mycket man orkar diskutera. Lackar man så lackar man, oavsett :-)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: jag är lyrisk över vad vi presterat de två senaste matcherna....grymt. Vem bryr sig om hönsgårdar och grodor när vi gör flest mål???
+ 1