Inlägg: 1595379
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Zappaholic: Så jävla skönt, då kan vi ju slappna av resterande 40 omgångarna :-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Nja, nu skojade du väl till det...men vi ser ju klart och tydligt att mål kan vi göra. Defensiven och målvaktsspelet behöver snäppas upp. Fixar vi det, samt blir stabila på hemmaplan, så är vi ett lag för topp fyra.
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: När det gäller defensiven så kan vi inte riktigt slappna av ännu.....