Inlägg: 1595397
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Huge: Självklart... var bara en kommentar ang rafalski + till Scott. Gäller att ha centimetrarna med sig...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
SH: Förstår det, och ja: idag hade vi centimetrarna med oss ett par gånger, en mkt jämn match som vi äntligen får vinna. Känns som att vi får tillbaka lite grann radioaktivt, där vi tidigare skapat lika mkt men inte fått utdelning.
Tur för Honken, då kan han gärna få fortsätta göra sina tavlor... ;-)
Tur för Honken, då kan han gärna få fortsätta göra sina tavlor... ;-)