Inlägg: 1596814
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Brynäs ser inte lika taggade ut som Leksand i börja av 2:a.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
70 Rodrigues: att det ska vara så svårt att stänga en matchjävel!
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
70 Rodrigues: Trottoarkantens IF sätter allt på ett kort nu. Tålamod...