Inlägg: 1596833
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Zappaholic: Va fan!!
Två jävla slumpskott får ramla in.
Harju uslare än vanligt, bänka!!
Två jävla slumpskott får ramla in.
Harju uslare än vanligt, bänka!!
+ 1
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Dem där fula tröjorna Leksand har, i samma klass som modos rosafärgade!
+ 1
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Zappaholic: alltså det här jävla laget gör mig ursinnig! Ta fighten!