Inlägg: 1596856
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
mattias - 74: Visst var vi dåliga men skulle ha gjort minst två mål på dom chanser vi skapat. Leksand gjorde ju två utan att skapa en enda.
+ 1
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
mattias - 74: Det står dig fritt att tycka...jag tycker inte ni är speciellt bra i andra heller om jag ska vara ärlig. Två skitmål som Honken skulle haft...
Zappaholic:
" Leksand är ju skitdåliga, det borde ha stått 6-2..."
Skulle säga att ni är lika dåliga i andra som vi var i första.
Redigerad kommentar