Inlägg: 1596861
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
rafalski: Harju & Nordan är inte bra i egen zon...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Lindström: Helt jävla otroligt! Leksand är ju inte ens bra.
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Lindström: Harju är inte bra i nån zon....
+ 6