Inlägg: 1597430
Sv: Lagbygget 2013/2014
HappyX3: Jo de hade smakat mumma!! Markström har tyvärr inte alls blivit den målvakten man hade hoppats på i Florida.
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Brynäslegenden: Nej verkligen inte, han är fortfarande ung men hade faktiskt förväntat mig att han skulle vara kanske inte bäst i NHL men iallafall i toppen av statsen och iallafall en självklart etta i bottenlaget Florida....
Men som jag diskuterat på Twitter, Florida måste riva allt. Byt logga, byt namn gör en nysatsning för denna hönsgård är fan inte värd att spela i NHL och framförallt inte värd att slösa en massa talangfulla spelare som Markström, Hueberdeu och Barkov.
Men som jag diskuterat på Twitter, Florida måste riva allt. Byt logga, byt namn gör en nysatsning för denna hönsgård är fan inte värd att spela i NHL och framförallt inte värd att slösa en massa talangfulla spelare som Markström, Hueberdeu och Barkov.