Inlägg: 1597431
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
HappyX3: känslan är att de försöker mygla till sig 1a valet 2015 ;)
ungefär som Pittsburgh gjorde 2005 :P
+ 1
Sv: Lagbygget 2013/2014
HappyX3: Beror så mycket på vilket lag man hamnar i, om man lyckas eller inte. Tyvärr har Markström inte haft speciellt mycket tur på den fronten... Samtidigt så har han ju inte varit speciellt bra heller men det är synd att han får speltid i ett så pass ruttet lag.
Om jag inte har helt fel är iallafall hans nästa säsong på kontraktet envägs, så då kommer han inte skickas ner till AHL (om han inte blir uppsatt på waivern). Om han inte lyckas bättre då så kan jag inte se att han blir kvar i Florida. Skulle vara riktigt härligt om han flyttade hem till Brynäs då, i SHL så kommer han nog äga! Hur sugen han nu är på det...
Om jag inte har helt fel är iallafall hans nästa säsong på kontraktet envägs, så då kommer han inte skickas ner till AHL (om han inte blir uppsatt på waivern). Om han inte lyckas bättre då så kan jag inte se att han blir kvar i Florida. Skulle vara riktigt härligt om han flyttade hem till Brynäs då, i SHL så kommer han nog äga! Hur sugen han nu är på det...
Men som jag diskuterat på Twitter, Florida måste riva allt. Byt logga, byt namn gör en nysatsning för denna hönsgård är fan inte värd att spela i NHL och framförallt inte värd att slösa en massa talangfulla spelare som Markström, Hueberdeu och Barkov.