Inlägg: 1599200
Svarskommentarer
Sv: Ny målvakt?
Huge: Ja när Linus Norberg påstår något så är det ju i regel tvärtom, gammalt hockeyordspråk.
Sv: Ny målvakt?
Huge: helt plötsligt? Modo har haft honom på marknaden i flera månader, velat slippa hans lönepost sedan innan säsongen, de satsade tidigt på nuvarande målvaktspar... Tror inte att Modo hade hindrat Brynäs om de velat värva honom tidigare...
+ 1
Sv: Ny målvakt?
Huge: Det är svårt att säga. Som sagt tror jag Starkbaum är billigare än Hudacek. Det är inte det lättaste att välja mellan två så bra målvakter och jag tycker inte Sundlöv på något sätt har gjort fel genom att välja Starkbaum. Att han ens har agerat i målvaktsfrågan genom en såhär bra lösning känns himla bra faktiskt.
Isf skingras ju mystikens dimmor som genom ett trollslag.
Hudacek behöver faktiskt inte vara en skickligare målvakt och passa Brynäs bättre än Starkbaum bara för att Linus Norberg tycker det..... :-)