Inlägg: 1599738
Sv: Ny målvakt?
Jajjen:Å exakt vad skulle vi med Joakim Lundström till? Håller inte på långa vägar...
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Ny målvakt?
bradberry: precis.
Lundström före Rahm?
- javisst!
Lundström före Honken?
- nej tack!
Lundström före Starkbaum?
- nej tack!
Honken eller Starkbaum som etta?
- Starkbaum! (efter lite matcher)
Lundström före Rahm?
- javisst!
Lundström före Honken?
- nej tack!
Lundström före Starkbaum?
- nej tack!
Honken eller Starkbaum som etta?
- Starkbaum! (efter lite matcher)
Sv: Ny målvakt?
bradberry: Jag har svårt att bedöma det. Nån i Ryssland tyckte i alla fall det. Han visste nog inte vem Starkbaum var.