Inlägg: 1605549
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Nordan har väl varit vår bäste center i år så att kritisera honom för gamla synder känns......konstigt.
Granis bör petas några matcher, han är segare än julkolan och bidrar inte det minsta.
Sunken har de mentala kvaliteterna men inte de spelmässiga. Det är ganska farligt att ha honom som kapten när han inte är kapabel kan leda laget på isen utan endast vid sidan av.
Granis bör petas några matcher, han är segare än julkolan och bidrar inte det minsta.
Sunken har de mentala kvaliteterna men inte de spelmässiga. Det är ganska farligt att ha honom som kapten när han inte är kapabel kan leda laget på isen utan endast vid sidan av.
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Ställ Sjödda eller Dacke brevid han och dom ser ut som oljade blixtar.
Där har du svaret.
Där har du svaret.
Lindström: Vad har Sunken med Granis att göra? Sen kan jag hålla med om att Sunken inte heller nått upp till mina förväntningar men sen har jag mycket högre förväntningar på Granis med.
Varför ska Nordan spela i 4:e kedjan? Han gör mycket poäng och har iår varit skadefri. Perfekt i en tredje lina.