Inlägg: 1605587
Sv: Ryan Gundersons egna tråd. SKRIV BARA INLÄGG OM HONOM HÄR!
Davey_22: Håller helt med. Senaste 10-15 matcherna tycker jag inte gunde har varit bra alls.
Svarskommentarer
Sv: Ryan Gundersons egna tråd. SKRIV BARA INLÄGG OM HONOM HÄR!
atilla: Undrar om Gunde redan är i Schweiz rent mentalt....känns lite så tyvärr.
+ 2
Sv: Ryan Gundersons egna tråd. SKRIV BARA INLÄGG OM HONOM HÄR!
atilla:
Håller inte med
Gunde mäts med en egen skala och jämför man med hur andra backar uppträder är jag så lugn när Gunde har pucken
Visst kan det snurra lite i huvud om man är i färd att byta klubb, land, världsdel
Men trots allt är det bästa han kan göra för sin karriär är ju att spela bra i Brynäs
Håller inte med
Gunde mäts med en egen skala och jämför man med hur andra backar uppträder är jag så lugn när Gunde har pucken
Visst kan det snurra lite i huvud om man är i färd att byta klubb, land, världsdel
Men trots allt är det bästa han kan göra för sin karriär är ju att spela bra i Brynäs
+ 1