Inlägg: 1606786
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
tjugo8: Varför har Bif folk på bänken överhuvutaget? J20 killarna får åka och se massa fina bänkar och nöta canvas.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Lindström: Håller med, inte luftat bänken på 4-5 matcher. Idag får man spela vidare oavsett prestation eller resultat. Använd bänken och skicka signaler till de andra att man måste förtjäna sin plats!
+ 6