Inlägg: 1606794
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Lindström: Håller med, inte luftat bänken på 4-5 matcher. Idag får man spela vidare oavsett prestation eller resultat. Använd bänken och skicka signaler till de andra att man måste förtjäna sin plats!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Vad är Dackes funktion på bänken?
Är han hustomte eller har han fått någon officiell ledar roll numera?
Är han hustomte eller har han fått någon officiell ledar roll numera?
+ 1