Inlägg: 1606836
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
tjugo8: så var man som vanligt på plats i rinken, var fan var du då din text_tv supporter?
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
tjugo8: 6 poäng är ju ok på tre matcher, torsdagen var dock sorglig.
Skönt med vinst idag och det såg ut att va hyfsat med folk på arenan med.
Skönt med vinst idag och det såg ut att va hyfsat med folk på arenan med.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
tjugo8: Du är alltså bitter efter två vinster av tre möjliga? DET är sorgligt.
Mycket skönt att studsa tillbaka efter fjaskot senast.
För övrigt; Franzén patetisk i intervjun efter matchen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
tjugo8: Domedagsprofet? :-) 6 av 9 poäng, varav ett derby och två bortamatcher. Vi är aldrig bra mot sämre lag så det säger inte så mycket. Vi vinner och spelar dåligt.
Sorglig vecka
Seger mot usel 11:a
Torsk mot Fusksand
Knapp hemmaseger mot jumbon