Inlägg: 1606844
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Steenm:
Jag gör som i stort sett hela hockey-Sverige gör o tittar på prestationen framför poängen, då det ger en bättre i indikation på vår konkurrenskraft för stunden
Just nu spelar vi uselt och har svårt att slå uselt spelande bottenlag
Kul om du kan glädjas, jag vill se uppryckning
Jag gör som i stort sett hela hockey-Sverige gör o tittar på prestationen framför poängen, då det ger en bättre i indikation på vår konkurrenskraft för stunden
Just nu spelar vi uselt och har svårt att slå uselt spelande bottenlag
Kul om du kan glädjas, jag vill se uppryckning
+ 1
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Steenm: Instämmer. Att Franzén dessutom snyftade och beklagade sig över att det inte studsade deras väg. AIK ska vara mycket nöjda att så mycket studsade deras väg så att de trots allt fortfarande fanns en chans kvar i matchen för dem, med tanke på ett gäng ramträffar från Brynäs sida och stundtals dominanta press.
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Steenm: Det som är sorgligt är hur laget ser ut. Totalt likgiltiga och oinspirerad spel, ingen gör skit görat och ingen står upp.
Att inte bänka Rödin efter ytterligare en katastrofal insats är ett hån mot dom på bänken.
Att inte bänka Rödin efter ytterligare en katastrofal insats är ett hån mot dom på bänken.
Redigerad kommentar
+ 1
tjugo8: Du är alltså bitter efter två vinster av tre möjliga? DET är sorgligt.
Mycket skönt att studsa tillbaka efter fjaskot senast.
För övrigt; Franzén patetisk i intervjun efter matchen.