Inlägg: 1608341
Sv: Ny målvakt?
HappyX3: Min spontana åsikt är att man bör jobba hårt för att få till ett kontrakt med Starkbaum. Jag tror det är fullt realistiskt. Han bör inte vara högvilt trots sina siffror.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Ny målvakt?
Davey_22: Absolut. Har t.o.m en känsla av att Starky kommer stanna hos oss.. Honken med andrespaden nästa säsong också. Johansson lånas ut sen ersätter Honken framöver. Det vore det bästa
+ 3