Inlägg: 1610513
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic: Lag i uppförsbacke har aldrig medflyt, en klassisk devis.
2 riktigt bra matcher men vi har tyvärr marginalerna mot oss rejält både idag och senast. Håller förstås inte mot så pass bra lag som Luleå och SAIK, blir jobbigt att hämta in dom billiga skitmålen som sänker oss.
Tycker att Löf såg bra ut idag, liksom defensiven överlag.
Tur i oturen om man ser till tabelläget och striden om direktplats till kvartfinal, är väl att både Färjestad och Leksand förlorar, fattas nu bara att AIK vinner ikväll.
Nä, matchen avgörs tyvärr när Lindgren inte sätter 2-1 och Bertil ramlar i momentet efter. Mål där och vi vinner matchen.
Med eller utan JJ.
Avd spågubbe....
2 riktigt bra matcher men vi har tyvärr marginalerna mot oss rejält både idag och senast. Håller förstås inte mot så pass bra lag som Luleå och SAIK, blir jobbigt att hämta in dom billiga skitmålen som sänker oss.
Tycker att Löf såg bra ut idag, liksom defensiven överlag.
Tur i oturen om man ser till tabelläget och striden om direktplats till kvartfinal, är väl att både Färjestad och Leksand förlorar, fattas nu bara att AIK vinner ikväll.
Nä, matchen avgörs tyvärr när Lindgren inte sätter 2-1 och Bertil ramlar i momentet efter. Mål där och vi vinner matchen.
Med eller utan JJ.
Avd spågubbe....
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
ja ja...inte helt orättvist. Bara att hacka i sig. Vi har spelat betydligt sämre än så här...Det som retar mig mest är att vi gör så få mål numer...
Nåja, bara vänta på att kolla på Mello eller nåt.. kvällen är ju liksom redan förstörd...
Skål Brynäsbröder, hoppas ni lyckas förtränga verkligheten...
Rumpelstiltskin: Okunnigaste? Vad grundar du det på?
I övrigt tycker jag vi gör en helt ok match, små marginaler gör att det blir1-2 istället för 2-1. Ett klart fall framåt.