Inlägg: 1610517
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Jaja, just nu har vi inte råd med misstag som Bertilsson x 2 bjuder på.
Nästa danzbandet, tre lätta;-)
Nästa danzbandet, tre lätta;-)
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Om vi ska bryta ner målen då...
0-1 - Bertilsson gör blindpass och friläge.
1-2 - Bertilsson kan inte stå på benen.
1-3 - Harju tjänar för lite pengar för att jobba hem när Granis klubba går sönder. Honken borde tagit den också.
Blir så trött... Varför slarvas det så mycket? Varför kämpar inte spelarna?
+ 1