Inlägg: 1611062
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Tommy: Ska man titta på hur de bedömt under säsongen så ska det inte vara mål. Brynäs fick ett liknande mål bortdömt tidigare, fast där han inte stod i målgården fast röven stack in i målgården. Exakt samma position fast brynäsaren var lite längre ut. Har även sett andra ganska identiska mål dömmas bort.
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Tommy: Brynäs är så jävla Pinsamma . Hur fan är det möjligt att uppträda så håglöst i en sådan här viktig match. Kan omöjligt finnas vinnarskallar. TJ har inga motmedel. Bedrövligt!
Zappaholic: Jag tycker målet ska godkännas, men samtidigt har liknande bivit bortdömda under säsongen. Gillar inte riktigt det där bedömningsläget. Ungefär som hands i fotboll.
Självklart hoppas jag på inget mål, så ingen missförstår.... :-)