Inlägg: 1611066
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Tommy: Ska man titta på hur de bedömt under säsongen så ska det inte vara mål. Brynäs fick ett liknande mål bortdömt tidigare, fast där han inte stod i målgården fast röven stack in i målgården. Exakt samma position fast brynäsaren var lite längre ut. Har även sett andra ganska identiska mål dömmas bort.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
atilla:Ja, det var väl ungefär så jag skrev... :-)
Att såna fall blivit bortdömda