Inlägg: 1618106
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2014
Zappaholic: Tja, att inte Tommy säger att han vill vara kvar och en Sundlöv som säger "jag räknar med att han är kvar". Hade inget av det sagts tror jag chansen varit större. Men vi får se!
Sv: SLUTSPEL 2014
Uuuuuuuunderbart att FHC rök idag.
Melin har visat hur man leder ett lag, och hur man ändrar om under matchern när det går troll i det egna spelet.
Se och LÄR TJ!
+ 6
Brynäsgubbe: Vad skulle det vara för tecken som vi skulle se om så var fallet, menar du?