Inlägg: 1618195
Sv: SILLY 14/15
Peja:Tacka gud för det!Då blir det JJ eller en ny andramålvakt. Frågan är om ens någon annan SHL-klubb vill ha honom? i så fall blir det nog något lag i botten..
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Linus Wickman: Jag skulle inte bli förvånad om Honken spelar utomlands nästa säsong.
+ 1
Sv: SILLY 14/15
Linus Wickman:
Hörrö!! Visa lite respekt! Honken är en målvakt som vunnit 2 sm-guld med klubben och har hjärta för Brynäs. Behandla honom med den respekt han förtjänar.
Honken, TACK FÖR ALLT!!!
+ 9