Inlägg: 1618198
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
brynäs08:Har stor respekt för Honken, han har varit en bra målvakt. Men Honken han utnyttjat detta alldeles för länge nu. Han har inte varit bra på flera år och ändå har han fått stanna, bara för sin legend status i klubben. Därför är jag väldigt glad att man äntligen valde att inte förnya.
Men han ska hyllas och tackas av, för det förtjänar han!
+ 1
Sv: SILLY 14/15
brynäs08: Instämmer han är en legend men ska naturligtvis inte spela mer i brynäs a-lag!
+ 1
Linus Wickman:
Hörrö!! Visa lite respekt! Honken är en målvakt som vunnit 2 sm-guld med klubben och har hjärta för Brynäs. Behandla honom med den respekt han förtjänar.
Honken, TACK FÖR ALLT!!!