Inlägg: 1621641
Sv: SILLY 14/15
70 Rodrigues: Undrar när våra nyförvärv ska ramla in om det nu blir några? Var fan får Leksand sina pengar ifrån?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
MR Bif:
Inga av Leksands nyförvärv skulle jag viljat se i Brynäströjan i höst. Blir Frögren klar så blir det möjligen en spelare.
Inga av Leksands nyförvärv skulle jag viljat se i Brynäströjan i höst. Blir Frögren klar så blir det möjligen en spelare.
Redigerad kommentar
+ 2