Inlägg: 1621643
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Johan Norrström:
Varför vill du inte se finnarna i Brynäs? Otroligt intressant och veta hur du tänker där, Kähkönen tillhörde en av de bättre i det finska slutspelet
Varför vill du inte se finnarna i Brynäs? Otroligt intressant och veta hur du tänker där, Kähkönen tillhörde en av de bättre i det finska slutspelet
Sv: SILLY 14/15
Johan Norrström: Vilka spelare som Brynäs värvat tror du andra lag skulle vilja se i sina egna tröjor? Möjligen att tvillingarna var eftertraktade, några fler?
+ 1
Sv: SILLY 14/15
Johan Norrström:
Frögren är den jag inte vill se, finnarna är bra scoutade av Salo och dom skall vara riktigt bra enligt en finsk kompis som följer sm liiga .
Frögren spelade dessutom med bruten fot i slutspelet
Frögren är den jag inte vill se, finnarna är bra scoutade av Salo och dom skall vara riktigt bra enligt en finsk kompis som följer sm liiga .
Frögren spelade dessutom med bruten fot i slutspelet
Inga av Leksands nyförvärv skulle jag viljat se i Brynäströjan i höst. Blir Frögren klar så blir det möjligen en spelare.
Redigerad kommentar