Inlägg: 1621702
Sv: SILLY 14/15
EskilstunaLasse: Finns några JA-sägare som har bytt sitt nick några ggr, säger rätt mycket om personerna ifråga ;-)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
70 Rodrigues: har aldrig varit inne på detta forum tidigare. Generellt kanske det är så att många blir irriterade på den klick som är allmänt negativa till laget man hejar på. Var hittar ni drivkraften? Blir det inte tråkigt att heja på ett lag om man bara förknippar laget med skit?
Obs, detta inlägg var inte ironi eskiltuna
Obs, detta inlägg var inte ironi eskiltuna
+ 3
Sv: SILLY 14/15
Har inte du bytt nick, EskilstunaLasse? Eller är du påreggad med samma nick Som tidigare?
+ 1