Inlägg: 1621707
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Skrubben: jag kan bara svara för mig själv.
Jag väljer att lyfta fram saker jag vill diskutera, saker som är mindre bra. Att sitta här och skriva Heja Brynäs och liknande är inte min grej. Det finns givetvis massor med saker som är BRA med Brynäs även om jag väljer att inte ta upp det för diskussion.
När du sedan kommer in här och kastar en massa skit med totalt grundlösa påståenden om mitt engagemang etc så talar inte det för att du är ny här.
Jag väljer att lyfta fram saker jag vill diskutera, saker som är mindre bra. Att sitta här och skriva Heja Brynäs och liknande är inte min grej. Det finns givetvis massor med saker som är BRA med Brynäs även om jag väljer att inte ta upp det för diskussion.
När du sedan kommer in här och kastar en massa skit med totalt grundlösa påståenden om mitt engagemang etc så talar inte det för att du är ny här.
+ 3
Obs, detta inlägg var inte ironi eskiltuna