Inlägg: 1629261
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Jag håller med mycket om vad ni skrivit här tidigare, en liten fundering? Har vi för liten trupp, i A-laget är juniorerna de ledande spelarna och i J-20 har man 3 matcher och 3 storförluster. Har man övertro på sig själva eller hur resonerar man?
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Brynäslegenden: Kanske inte för liten men alldeles för orutinerad trupp. Går inte att bygga en huvudsaklig lagstomme för SHL på juniorer, förstaårsseniorer och några nya spelare utifrån som aldrig spelat på denna serienivå och förvänta sig att det ska bli lyckat.