Inlägg: 1629269
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Brynäslegenden: Kanske inte för liten men alldeles för orutinerad trupp. Går inte att bygga en huvudsaklig lagstomme för SHL på juniorer, förstaårsseniorer och några nya spelare utifrån som aldrig spelat på denna serienivå och förvänta sig att det ska bli lyckat.
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Clarence: Är det inte dom ansvariga i föreningen som ska dra såna slutsatser. Du är ju bara "en enkel, passiv anhängare, boende 20 mil från Gävle".
+ 1