Inlägg: 1629482
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: pajasfasoner har vi haft från vår sportchef de senaste 10 åren ;)
Problemet var att han kom till jobbet varje dag.
Eller ja, nästan. När skiten hamnade i fläkten och det blev kvalseriespel. Då stannade han hemma. ;)
Problemet var att han kom till jobbet varje dag.
Eller ja, nästan. När skiten hamnade i fläkten och det blev kvalseriespel. Då stannade han hemma. ;)
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Har jag skrivit att det är ett normalt beteende? Läs igen är du snäll.
+ 2
Men jag förstår om du är luttrad och tycker detta är normalt beteende. Du håller ju på Leksand!