Inlägg: 1632895
Sv: HV71 - BRYNÄS IF den 11/10-14
honken21: Första målet var ju tur, men andra var en snygg styrning och tredje en konsekvens av extremt tryck i PP. Om Brynäs inte gör matchens nästa mål kan det här bli riktigt jobbigt.
Svarskommentarer
Sv: HV71 - BRYNÄS IF den 11/10-14
Peja: Ändå lite flax i mina ögon när man vispar till med klubban och träffar. Små marginaler...
Sv: HV71 - BRYNÄS IF den 11/10-14
Peja: Vadå kan bli& vi har torskat. Hur fan kan man sätta seriens hetaste målvakt på bänken undrar jag?