Inlägg: 1639263
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Fan... antar att 3 av 3 i PP hade varit väl mycket begärt, men så nära ju.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Jaaaa ! Fan vad viktigt att få utdelning när man förtjänar det.
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
3–1 – så jävla rättvist!
BRODDA STEKHET!
Redigerad kommentar
+ 1