Inlägg: 1639272
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
...men vi får även tacka för att vi möter ett fantastiskt blekt och svagt Luleå ikväll. Har nog aldrig sett de så dåliga.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Gillar att Kilström inte viker ner sig, flertalet gånger han inte varit feg för lite gruff nu. Faktiskt underbart att se!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Luleå borde ha en extra två för den sena tacklingen. Svagt igen,domaren.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Steenm: Man spelar oftast inte bättre än vad motståndet tillåter..
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Vart är du Lindström?? ;) haha
Bra match hittils, det känns som det mesta studsar vår väg.
+ 1