Inlägg: 1639346
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Bifbiffen:Visst jag kan hålla med om att Lule inte gör sin bästa match... hittils. Men vi gör dom dåliga! Som vi även gjorde mot serie ettan Frölunda och bitvis mot FBK.. det går åt rätt hål! Forsätt så Brynäs - vi vet ju att ni har ett bra SHL lag som inte ska behöva kriga i botten!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Pettisbif: Det kliar i ögonen av din hantering av det svenska språket;)
+ 3