Inlägg: 1639356
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Bifbiffen: Brynäs spelar bra idag men jag tycker ofta Luleå gör riktigt bleka insatser i Gävle. Det går alltså att täta till försvaret utan Sunken...? Kan vara bra att veta för TJ i framtiden.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
munkas: Luleå har som sagt en trepoängare på de senaste elva matcherna så de är inte i toppform direkt.
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Sitter och funderar på hur det hade sett ut med fippelkungen Sundqvist på isen?