Inlägg: 1644852
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Skulle vara så jävla typiskt om det skulle stå lika med 2min kvar av sista och ni avgör när vi i vanliga fall borde ha lett med ett par baljor i en sån här match med det skottövertaget men man ska inte ta nåt från Starkbaum han är matchens lirare
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Det är lite skön läsning här på forumet. De som gnäller mest på spelare, ledare, lag och att vi alltid är usla, är också de som klagar mest av alla under en match.
Jag menar, om ni nu vet att vi är så jävla kass hela tiden så måste ni ju ha så otroligt låga förväntningar inför varje match, att 0-0 borta är ett fantastiskt fint resultat :-)
Jag menar, om ni nu vet att vi är så jävla kass hela tiden så måste ni ju ha så otroligt låga förväntningar inför varje match, att 0-0 borta är ett fantastiskt fint resultat :-)
Starkbaum episkt bra.