Inlägg: 1644870
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Zappaholic: de kan se ut hur fan som helst men det är målen som räknas och det står noll noll, skulle vara surt att torska ikväll
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Blister Brigade: Det var bara en tidsfråga. Grattis till 3 enkla pinnar.
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Lucas carlsson har varit grym ikväll...10 ggr bättre än sunken