Inlägg: 1646105
Sv: Ny tränare!
Huge: Jag tycker TJ känns ganskaoengagerad i båset. Man ser honom aldrig gå framförspelarna, läsa av deras blickar och peppa. Han skulle inte märka om det var lim under skorna förrän det blev periodpaus.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
Powerfade: när du sett exempelvis Melin eller Wallson gå framför spelare och peppa? Har jag aldrig sett. Eller Samuelsson för den delen?
+ 1