Inlägg: 1646630
Sv: HV71 Annandagen 2014
Clarence:Skönt att du är positiv. Jag får känslan över att din besvikelsen över myten om tomten rinner över på dina förutsägelser. Jag tror stenhårt på Wallace. Han blir tungan på vågen, nu vänder det.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: HV71 Annandagen 2014
Upp till bevis nu.
Tror stenhårt på Wallace, han har något vi saknat länge.
Storlek, lagom ful i sitt spel & kan han kan ta för sig!
Dags för TJ att visa att han verkligen vill vinna, Blomman ska leverera från start. Alla sk. bärande ska gå i bräschen och visa att dom är beredda att offra hörntänderna för klubbmärket.
2 pinnar tror jag på!
Tror stenhårt på Wallace, han har något vi saknat länge.
Storlek, lagom ful i sitt spel & kan han kan ta för sig!
Dags för TJ att visa att han verkligen vill vinna, Blomman ska leverera från start. Alla sk. bärande ska gå i bräschen och visa att dom är beredda att offra hörntänderna för klubbmärket.
2 pinnar tror jag på!
+ 2
Sv: HV71 Annandagen 2014
Powerfade: Jag har inget emot optimism - men vi lever i en realismens värld.
+ 2