Inlägg: 1646632
Sv: HV71 Annandagen 2014
Powerfade: Jag har inget emot optimism - men vi lever i en realismens värld.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: HV71 Annandagen 2014
Clarence: Det är väl upp till Starky om det ska bli nån pinne. Spelar han på topp så har vi chans på en poäng i någon av matcherna.
+ 2
Sv: HV71 Annandagen 2014
Clarence: Realismen får inte vara en black om foten, detgäller att se möjligheterna. Du borde flytta till Örebro.
"Det går aldrig, och går det så går det åt helvete"
+ 2