Inlägg: 1652528
Svarskommentarer
Sv: honken påväg hem
tjugo8: Är det här verkligen så bra? När det var klart att han fick gå var många tacksamma för hans tid men också lättade att vi satsade på något nytt. Honken är dyr också. Jag unnar honom all framgång men under de senaste åren har jag slitit mig i håret på alltför många av hans målvaksingripanden. Starky kommer ju vara fortsatt 1a också... Nja känns märkligt det här.
Om nu Starky inte är skadad, då är det helt logiskt. Fast det verkar han ju inte vara nu.
Om nu Starky inte är skadad, då är det helt logiskt. Fast det verkar han ju inte vara nu.
+ 1
@Haegerborn 13 minför 13 minuter sedanBengtzén bekräftar: Brynäs vill ha Honken.
Honken vill till Brynäs också, säger Bengtzén. De har pratat.
Redigerad kommentar