Inlägg: 1652565
Svarskommentarer
Sv: honken påväg hem
Brynäsgubbe: Så du menar att det är märkligt och ologiskt att förstärka målvaktssidan när en sån här jättechans helt plötsligt dyker upp?
Är nog snarare dina tankegångar som känns märkliga.
Almtunas ledning har av naturliga skäl haft ett bra samarbete med Brynäs och vore konstigt om man inte skulle kunna komma överens i det här fallet. En tänkbar lösning är lite kohandel där dom får låna/hyra nån av våra spelare i utbyte mot ett rimligt pris för Honken. Tror inte att Honken kräver nån jättelön heller, känns som att han sätter det sociala i första rummet.
Är nog snarare dina tankegångar som känns märkliga.
Almtunas ledning har av naturliga skäl haft ett bra samarbete med Brynäs och vore konstigt om man inte skulle kunna komma överens i det här fallet. En tänkbar lösning är lite kohandel där dom får låna/hyra nån av våra spelare i utbyte mot ett rimligt pris för Honken. Tror inte att Honken kräver nån jättelön heller, känns som att han sätter det sociala i första rummet.
+ 2
Sv: honken påväg hem
Brynäsgubbe: Tror inte Honken kommer ta ut/få någon monsterlön direkt!
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: honken påväg hem
Brynäsgubbe:
Slippa sladda på vinterhal E4 varje dag, vara hemma mer m familjen, slippa lira i Metallåtervinning Arena, slippa bussas runt i hela Allsvenskan o ist representera laget i sitt hjärta, ev i ett slutspel borde vara värt en del, o avspegla sig i Honkens lön, trixet är väl buy out som Almtuna vill ha. Bäst vore kanske om de ställde in löneutbet o spelarna var fria o gå
Men, att värva utespelare fr AS verkar få jubla över men så fort Honken råkar mota lite puckar där (m de spel o skyttar vi inte önskar i vårt lag) så skriker flera att Honken är en pånyttfödd gud
+ 1
Om nu Starky inte är skadad, då är det helt logiskt. Fast det verkar han ju inte vara nu.