Inlägg: 1652574
Svarskommentarer
Sv: honken påväg hem
Huge:
400000kr har Almtuna begärt för att släppa Honken. Förmodligen förhandlingsbart. Men det är ju rätt så mycket för ett Brynäs som själva brottas med dåliga ekonomiska siffror.
400000kr har Almtuna begärt för att släppa Honken. Förmodligen förhandlingsbart. Men det är ju rätt så mycket för ett Brynäs som själva brottas med dåliga ekonomiska siffror.
Sv: honken påväg hem
Huge: Det är mest ekonomin och Honken själv jag tänker på. Han är värd mer än att sitta på bänken i Brynäs. Men är han billig och kan tänka sig att vara dörrvakt, så visst. För särskilt mycket speltid vill jag inte att han ska få.
+ 2
Är nog snarare dina tankegångar som känns märkliga.
Almtunas ledning har av naturliga skäl haft ett bra samarbete med Brynäs och vore konstigt om man inte skulle kunna komma överens i det här fallet. En tänkbar lösning är lite kohandel där dom får låna/hyra nån av våra spelare i utbyte mot ett rimligt pris för Honken. Tror inte att Honken kräver nån jättelön heller, känns som att han sätter det sociala i första rummet.