Inlägg: 1653093
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Huge:Jag trodde Nörstebo var utlånad till Mora för resten av säsongen.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
micke: Har ingen större koll på Nörstebös situation just nu, utgick ifrån att han var tillgänglig iom att han hemkallades för ett par matcher.
Sen var det väl mer ett exempel på en konkret sak som i princip kan utgöra en kompensation för Honken sas.
Dvs att man kommit överens om att kompensera Almtuna på nåt annat sätt, antingen i spelarväg eller nåt annat.
Sen var det väl mer ett exempel på en konkret sak som i princip kan utgöra en kompensation för Honken sas.
Dvs att man kommit överens om att kompensera Almtuna på nåt annat sätt, antingen i spelarväg eller nåt annat.