Inlägg: 1653138
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Powerfade: Och i ditt fall spelar det tydligen heller ingen roll, du förklarar allt med statsen.
Varför visar du inte statsen för övriga lag i BP, så att vi kan jämföra skillnaderna och få en någotsånär nyanserad bild av hur vi står oss i förhållande till andra?
Varför visar du inte statsen för övriga lag i BP, så att vi kan jämföra skillnaderna och få en någotsånär nyanserad bild av hur vi står oss i förhållande till andra?
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Powerfade:"Så TJ har lärt sig igen? Hade han glömt vad han borde. Ha lärt sig innan när han vägrade inse faktum och fortsatte med sin spelidé förrän det var försent?""
Obegripligt tyvärr.
Visst vill jag ha en offensiv hockey. Men INTE när vi spelar boxplay.
Så TJ har lärt sig igen? Hade han glömt vad han borde. Ha lärt sig innan när han vägrade inse faktum och fortsatte med sin spelidé förrän det var försent?