Inlägg: 1654597
Sv: A proposito de nada
Brynäs har representation på idrottsgalan :) Kan skymta Niclas Andersén bland gästerna. Varför är just han med av alla spelarna från VM-laget i våras?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Kan du se om han super ner sig?
För jävligt att sitta där och glänsa efter 2-7 i lördags. Han borde vara hemma och inte visa sig bland folk.
Avd. ironi
För jävligt att sitta där och glänsa efter 2-7 i lördags. Han borde vara hemma och inte visa sig bland folk.
Avd. ironi
+ 1