Inlägg: 1655054
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
Zappaholic: "Och ja, jag vet att Huge kan vara provocerande helt i onödan!"
Haha, stämmer nog jävligt bra och den stora anledningen har du redan förklarat i din första mening.... :-)
Men om man nu sitter härinne och skriver en massa saker som JAG och säkert många andra upplever som provocerande, kan man då inte ta lite onödigt provocerande från mitt håll utan att sitta och gnälla?
Tror att mkt handlar om att många av de som kastar bränsle på elden egentligen håller med mig i mkt men tycker det är skitjobbigt att erkänna det.... ;-))
Haha, stämmer nog jävligt bra och den stora anledningen har du redan förklarat i din första mening.... :-)
Men om man nu sitter härinne och skriver en massa saker som JAG och säkert många andra upplever som provocerande, kan man då inte ta lite onödigt provocerande från mitt håll utan att sitta och gnälla?
Tror att mkt handlar om att många av de som kastar bränsle på elden egentligen håller med mig i mkt men tycker det är skitjobbigt att erkänna det.... ;-))
Sv: Ny tränare!
Zappaholic:
Jag får nästan för mig att samtliga inblandade tycker om att ligga på den där nivån.
Jag får nästan för mig att samtliga inblandade tycker om att ligga på den där nivån.
+ 2
Vill ni inte det så är det ju bara att lägga av.
Vilka ni är vet ni ju själva :-)
Och ja, jag vet att Huge kan vara provocerande helt i onödan!