Inlägg: 1656266
Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Zappaholic: Tuuung morgon... Måste ändå medge att bröderna W har höjt sig bra många steg sista matcherna. Tyvärr så är många andra inte alls på topp, Nordqvist hoppas jag verkligen gör sin sista säsong så fruktansvärt dålig karln är.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Rossa: J kanske brödern W kan bli riktigt bra så småningom. Noran är inte rätt man att spela bulanhockey.